Kevään 2024 ohjelma

Kauden ohjelma koostuu säännöllisistä, ohjelmallisista jäsentapaamisista sekä kerhojen tapaamisista omien aikataulujensa mukaan.

Jäsentapaamisemme ovat säännöllisesti kaksi kertaa kuukaudessa, pääsääntöisesti parillisten viikkojen torstaina, poikkeuksena kaksi tiistaita eli 23.1. ja 16.4., klo 14.00 alkaen.

Tapaamispaikka on Myllytien toimintakeskuksen juhlasali, os. Myllytie 11, ellei toisin ole ilmoitettu.

Jokaisella kerholla on oma alasivunsa "Kerhot"-valikossa. Sieltä löydät tiedot kokoontumisajoista ja yhteyshenkilöistä.

Matkakerhon järjestämät kotimaan retket ja ulkomaan matkat sekä kulttuurikerhon vierailut kultturitapahtumiin ovat asianomaisten kerhojen sivuilla.

Muiden, kuin oman yhdistyksemme järjestämiä kiinnostavia tapahtumia löytyy omasta osiostaan.