Tietoa meistä

Yhdistyksemme on perustettu vuonna 1972, eli kuluva vuosi on 52. toimintakautemme. Jäsenmäärämme on tällä hetkellä yli 350. Vuonna 2014 Uudenmaan kansallinen senioripiiri valitsi meidät Vuoden yhdistykseksi.

Jäsentapaamisemme ovat säännöllisesti kaksi kertaa kuukaudessa, pääsääntöisesti parillisten viikkojen torstaina, (poikkeuksena kaksi tiistaita eli 23.1. ja 16.4.,) klo 14.00 Myllytien toimintakeskuksessa, os. Myllytie 11.

Yhdistyksessämme toimivat seuraavat kerhot: keilakerho, lukupiiri, muistikerho, yhteiskuntakerho, golfkerho, kulttuurikerho, matkakerho, lounaskerho sekä lavatanssi-jumppakerho.

Jäsenmaksumme on 25 € / vuosi, yli 85-vuotiaat 20 € / vuosi, yli 90-vuotiailta ei peritä jäsenmaksua. Heinäkuun 1. päivän jälkeen liittyneiltä peritään liittymisvuodelta puolet jäsenmaksusta. Jäsenmaksu sisältää viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Älä jää yksin - tule mukaan!

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä jäsenilmoituslomakkeen.