Jäsentapaamiset

Jäsentapaamiset ovat parillisten viikkojen torstaina klo 14.00 alkaen.

Tapaamispaikka on Myllytien toimintakeskus, os. Myllytie 11 ellei toisin ole  ilmoitettu.

Torstai 11.1. Kauden avaus. Ohjelmien ja kerhojen sekä Toimintakeskuksen                              esittelyt. Kahvitarjoilu.

Tiistai 23.1.  Setelien leikkaus 1945-1946. Hallitus kansan kukkarolla ( huom.                          päivä ).

Antti Heinonen, EKP:n entinen setelijohtaja

Torstai 8.2.   Tutustuminen JYK:iin ( uusi yhteiskoulu ).

Nähdään uuden rakennuksen pääovella, joka on Urheilukadun    puolella, Urheilukadun ja Kansakoulunkadun kulmassa. Rakennuksen yläkerran tilat ovat kengättömiä, mutta koululta löytyy sinne suojajalkineita.  Oppitunnit pyörivät lähes kaikissa tiloissa klo 16 asti, joten pääsemme näkemään normaalia kouluarkea.

Torstai 22.2. Sääntömääräinen kevätkokous

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 11 §:n mukaiset                         asiat. Lisäksi Uudenmaan kansallisen senioripiirin puheenjohtajan                            Leena Mäkelän puheenvuoro. Kahvitarjoilu.

Torstai 7..3. Järvenpään tataarit

Ali Sadik-Ogli

Torstai 21.3. Turvallisuus Järvenpäässä

Jussi Jokivaara, Järvenpään turvallisuus- ja valmiuspäällikkö

Torstai 4.4 ”Maailman paras ruokakauppa”, vierailu Järvenpään                                                 Citymarketissa.Kauppias Markku Hautala

Torstaina 04.04. kello 14.00 meillä on jäsentapaamisen     ohjelmassa vierailu Järvenpään Citymarkettiin, Helsingintie 41 Järvenpää.

Kokoontuminen ennen vierailua kaupan kahvilassa.

Ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 01.04. pirjo.elfving@gmail.com
tai 050-5213155, mukaan mahtuu 40 ensin ilmoittautunutta.

Paikkakiintiömme on valitettavasti täynnä.

Tiistai 16.4. Peru, Machu Picchu ja inkojen kulttuuri ( huom.päivä ).

Pirjo Elfving

Torstai 2.5.  Muisti ja ruoka

ETT, dosentti Merja Suominen, Gery ry;n toiminnanjohtaja

Torstai 16.5. Kevätlounas

Perinteinen kevätlounas torstaina 16.5. klo 14.00 Hirvihaaran kartanossa, Kartanonlenkki 56, 04680 Hirvihaara.

Ilmoittautuminen viimeistään 28.4.2024; mirja.vakkuri@elisanet.fi tai tekstiviestillä 040 7067701. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro, tarvitsetko tai voitko tarjota kimppakyytiä.

Tarjolla Kartanon buffetlounas ja kahvi/tee. Hinta on 25,00 €, joka maksetaan paikan päällä.