Hopeatähti-elokuvat

Näytös on peruutettu. Studio 123 on suljettu toistaiseksi.

Klaus Härön elokuva

Elämää kuoleman jälkeen

Keskiviikkona 25.3.2020 klo 14.00

Nissen vaimo on juuri kuollut, mutta koska Nisse (Peik Stenberg) on jo surutyönsä tehnyt, ovat jäljellä enää käytännön järjestelyt. Nisse päättää, että hautajaisista tulee pienet ja ilman vieraita, jotka ottavat osaa ja valittelevat surua. Ystävät ja sukulaiset lähettävät kuitenkin kukkia ja soittelevat jatkuvasti. Nissen poika Stefan (Martin Paul) yrittää parhaansa mukaan luovia ja pysyä Nissen perässä ja saa lopulta isältään tehtäväksi kertoa hautajaisvieraille ettei heitä kaivata muistotilaisuuteen. Myös Nissen sisko Elsa (Lena Labart) saapuu paikalle, muuttaen asumaan Nissen taloon, entiseen lapsuuden kotiinsa. Elsalla on myös oma agendansa järjestelyissä Nissen vaimon poismenon jälkeen. Lopulta Nisse havahtuu ja ymmärtää, että hän ei ole ainoa, joka ikävöi hänen vaimoaan.

Klaus Härön aiempia elokuvia ovat mm. Postia pappi Jaakobille, Miekkailija, Äideistä parhain ja Tuntematon mestari.

Kesto 1 t 21 min.
traileri

Liput: 7,-

Suosittelemme AINA varaamaan paikan etukäteen.
Paikkavaraukset: www.studiot123.com Hopeatähti-linkin alta tai kassamme aukioloaikoina numerosta: 09-8366 770.
Liput voi noutaa heti varauksen jälkeen kassaltamme, mutta mielellään viimeistään 30 min ennen näytöksen alkua.
Varatut liput myydään eteenpäin 10 minuuttia ennen näytöksen alkua, jos niitä ei ole lunastettu.
Kassa avataan aina 1h ennen näytöstä.