Hopeatähti-elokuvat

Hopeatähdessä ke 1.12. klo 14.00 on luvassa draamaa.

HYTTI NRO 6

Cannesin elokuvajuhlien Grand Prix'lla palkittu Juho Kuosmasen elokuva Hytti nro 6 vie unohtumattomalle junamatkalle arktisten neuvostomaisemien halki. Sydänsurujaan Moskovasta Murmanskiin pakeneva Laura (Seidi Haarla) saa hyttikaverikseen kovapintaisen kaivostyöntekijän Ljohan (Juri Borisov). Lauran odotukset rauhoittavasta etsikkomatkasta karisevat kerta heitolla, kun Ljoha juo itsensä äänekkääseen humalaan heti ensimmäisenä iltana. Alun yhteentörmäyksen jälkeen eriparinen kaksikko alkaa kuitenkin löytää toisistaan jotakin yhteistä ja odottamatonta.

Hienovaraisen huumorin värittämä kohtaaminen täyteen ahdetun junan erikoislaatuisessa maailmassa saa kummatkin matkaajat näkemään myös itsensä uusin silmin. Hymyilevä mies -elokuvallaan kansainväliseen menestykseen nousseen Kuosmasen lämmin ja vilpitön road movie on syntynyt Rosa Liksomin Finlandia-palkitun romaanin innoittamana.

Kesto: 1h 45min

Traileri:

Liput: 7,-

Suosittelemme AINA varaamaan paikan etukäteen.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Paikkavaraukset: www.studiot123.com Hopeatähti-linkin alta tai kassamme aukioloaikoina numerosta: 09-8366 770.
Liput voi noutaa heti varauksen jälkeen kassaltamme, mutta mielellään viimeistään 30 min ennen näytöksen alkua.
Varatut liput myydään eteenpäin 10 minuuttia ennen näytöksen alkua, jos niitä ei ole lunastettu.
Kassa avataan 1h ennen näytöstä.