2023

Lahden kaupunginteatterissa täysi bussilastillinen meitä kävi katsomassa musikaalikomedian Tootsie 1.12.

Hopeatähti elokuvia syksyllä 2023

16.11. vietimme yhdistyksemme perinteisiä yhteisiä syntymäpäiviä. Kutsuvieraina olivat yhdistyksen "pyöreitä vuosia" toimintavuonna täyttäneet jäsenemme ja kaikki yli 90-vuotiaat jäsenemme seuralaisineen.

Toukokuussa Italia - Sveitsi - Italia  matkalla näimme  komeita maisemia, hienoja vanhoja rakennuksia ja taidetta.

29.04. Tampereen teatterissa Anastasia musikaaliin ihastumassa!

20.04. jäsentapaamisessa luennoi Raija Oranen aiheena: Viisi venäläistä valssia ja Kekkosen ripaskat päälle. Myllytien Monitoimitila oli taas täynnä.

9.2.2023 oli Myllytien Monitoimitila ääriään myöten täynnä. Kaupunginjohtaja Iiris Laukkasen puhe ja haastattelu kiinnostivat senioreita.

Järvenpään kaupunki, yhdessä Keski-Uudenmaan kuntakoulutusyhtymä Keudan kanssa, järjesti ensimmäistä kertaa Kestävän elämäntavan messut Järvenpää-talolla lauantaina 4.2.2023. Järvenpään kansalliset seniorit esittelivät toimintaansa Juhani Aho -salissa messujen Yhdistystorilla. Tapahtuma oli suosittu, kiinnostuneita senioreita oli runsaasti.

Kuva Pirkko Hovi

Torstaina 24.11.2022 Järvenpää-talolla oli lämmin ja iloinen tunnelma kun yhdistyksemme juhli 50 vuotista taivaltaan.

Perustamisvuoden lopussa 1972 jäsenmäärä oli 76 ja nyt jäseniä on 366, joiden keski-ikä on 75 vuotta.

Kuva Jukka Huikko

Juhlapuhuja europarlamentaarikko Henna Virkkusen onnittelujen lisäksi Järvenpään kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Petri Graeffen ja seurakunnan kirkkoherra Vesa Koiviston tervehdyksissä korostui yhdistyksen merkitys ikäihmisten hyvinvoinnille ja elämälle.

Kuva Ullamaria Vehviläinen

4.-11.10.2022 Senioreiden syysmatka Kreikkaan

Korintin kanava, Mykenen arkeologinen alue

Epidauruksen amfiteatteri ja Korintinlahti

Vappuaattona 2022 täysi bussillinen senioreita sai nauttia Kotkan teatterin upeasta musikaalista Kotkan Ruusu.

30.5.-1.6.2022 Golf pelimatka Imatralle, Lappeenrantaan Viipuri Golfiin ja Kuusankoskelle Koski Golfiin.

Järvenpää tutuksi -sarjassa tutustuimme lähialueen nähtävyyksiin, yhteensä 11 eri kohteeseen.

Ortodoksikirkkoon tutustuimme 31.3.2022. Paikalla oli n. 40 senioria