Muita tapahtumia

17.1.     Uusien jäsenten kahvitilaisuus Myllytiellä klo 14.00

5 - 7.2.   Elämäniloa ja voimaa-risteily

6.3.        Musiikkinäytelmä Piaf , Tampereen Teatteri klo 14.30

14.4.  ja 21.4.    Sunnuntaina klo 13.00 näytetään Järvenpään Karjala Seuran                      pyynnöstä  Studio 123 -elokuvateatterissa, Helsingintie 12 Järvenpää,                  dokumenttifilmi LAULUMAIDEN MUISTO - Karjalaisia lakeuksilla.                          Lipun hinta on 12 euroa, filmin kestoaika n. 1 tunti. Lippuja voi jo varata                suoraan Studio 123, puh. 09 836 6770                                                                          tai https://www.studiot123.com/reservation/

Tiistaina 7.5. klo 13.00 järjestetään 3-maaottelu kävelyssä Järvenpään kansallisten senioreiden, Tuusulan senioreiden ja Keravan kansallisten senioreiden kesken Keinukalliossa, osoiteessa Keinukalliontie 42, 04250 Kerava

Keppi/sauvajumppaa varten ota kävelysauvat mukaan.

Kävellään 3 km matka.  Mikä yhdistys saa eniten joukkoja liikkeelle?

Sen jälkeen on tarjolla kahvia, pullaa ja grillimakkaraa 5 € hintaan.  Tarjoilun johdosta ilmoittautuminen 1.5. mennessä Pirjo Elfvingille; 050 5213 155 tai sähköpostiin: pirjo.elfving@gmail.com

Joukolla kaikki mukaan - tämä kisa voitetaan.

Liikuntaviikko 13.-19.05.2024

Liikuntatapahtumat alkavat kello 10.00, kesto noin tunti.

Tule mukaan, erillisiä ilmoittautumisia ei tarvita.

ma 13.05.         Uimahallin kuntorata, Seutulantie 19 Jäähallin viereinen

lentopallokenttä. Kävely/sauvakävely + venyttely

ti 14.05.            Senioripuisto, Rantapuisto

Kaupungilta ohjaaja neuvoo laitteiden käyttöä

ke 15.05.           Paavonpolku, Vanha Valtatie 66 Parkkipaikka

Kävely/sauvakävely + venyttely

to 16.05.           Rampakan kuntoportaat, Jäppilänkatu 35 Portaiden alkupää

pe 17.05.          Vesipisarapuisto, Boogien yritysalue Motonetin viereinen                                        parkkipaikka. Kävely/sauvakävely + venyttely

la 18.05.            Terholan kuntorata, Impoonkatu 25 Parkkipaikka

Kävely/sauvakävely + venyttely

su 19.05.           Vanhankylänniemi Leikkialueen vieressä liikuntatuokio

Liikuntahaaste 01.05. – 30.09.2024

Kerää mahdollisimman monta liikuntasuoritusta!

Yksi liikuntasuoritus/päivä

Rampakan kuntoportaissa on yhteensä 101 rappusta ja portaikon yläpäässä voi vielä tehostaa treeniä lihaskuntoilulaitteiden avulla. Järvenpään liikuntapalvelut fb-sivuilta löytyy monipuoliset ohjeet omatoimiseen kuntoiluun Rampakan portailla.

4.6.        Retki Mikkeliin: Päämajamuseoon, Tertin Kartanoon ja Ollinmäen                        viinitilalle Anttolaan

6.6.       Seniori Patina Golf, Rauma yhteislähtö klo 9.00

Päämajamuseossa on aluksi opastus ja sen jälkeen voit tutustua museoon oma toimisesti. Mikkelin kaupungin museoiden ylläpitämä Mannerheimin salonkivaunu on avoinna yleisölle vain kerran vuodessa. Kyseinen päivä on 4.6., jolloin on puolustusvoimain lippujuhla ja Mannerheimin syntymäpäivä.

Maistuva lounas on Tertin kartanossa. Yhdysvaltalainen aikausilehti National Geographic on nostanut Tertin kartanon käymisen arvoisten ravintoloiden listalle! Pateet, riista ja itsekasvatetut vihannekset sekä lähiruoka ovat ravintolan menestyksen perustana.

Varaa aikaa myös piipahdukselle Tertin kartanon puotiin!

Ollinmäen viinitilalla maistelemme kolmea eri viiniä ja kuuleme tilan historiaa. Saamme myös tietoa viininvalmistuksesta, unohtamatta pontikan saloja.

Kesän 2024 pyöräretket
            Kesäkuu 13.06.: Villa Kokkonen  Tuulimyllyntie 5, 04400 Järvenpää
            Heinäkuu 11.07.: Tuusulan kirkko Kirkkotie 34, 04310 Tuusula
            Elokuu: Kerava

Elokuun päivämäärä sekä kaikkien tapahtumien lähtöajat ja -paikat ilmoitetaan myöhemmin. Myös autoilijat mukaan!

Ilmoittautumiset lähempänä tapahtumaa Pirjo Elfving  pirjo.elfving@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠