Puheenjohtajan joulutervehdys

HYVÄT JÄRVENPÄÄN KANSALLISTEN SENIOREIDEN JÄSENET

Vuosi lähestyy pian loppuaan ja on aika luoda katsaus kuluneeseen vuoteen.

Kevät aloitettiin koronarajoituksissa, mutta kokoonnuimme kuitenkin luennoille Teamsin välityksellä. Kevään aikana voitiin todeta, että otitte hienon digiloikan, sillä joka kerta osallistujia oli aina vain enemmän. Ihan tarkkaa lukua ei voinutselvittää, sillä usean päätteen äärellä saattoi olla useampi henkilö.

Toukokuun koittaessa rajoituksia höllennettiin ja 6.5. suoritettiin yhteinen kävely ja nautittiin päälle kahvit. Kevätlounaskin saatiin järjestettyä seurakuntasalissa.

Kesän aikana golfkerho toimi entiseen tapaan vieraillen kerran kuussa jollakinlähistön kentällä. Ainoastaan parin päivän matka pidemmälle jouduttiin peruuttamaan. Vanhankylänniemessä kokoontui joka torstai lenkkiporukka, joka teki noin tunnin lenkin ja joi sen jälkeen kahvit kartanolla ja siinä menikin sitten toinen tunti, mutta maailmaa tuli parannettua.

Syksy alkoi sitten ilman rajoituksia ja pystyimme kokoontumaan normaalistikaksi kertaa kuussa. Paikalla oli 50-60 henkeä, joka osoitti selvästi, että ihmisillä oli tarve ja halua tavata toisiaan. Yksi teatterimatka ja yksi kulttuurimatka saatiin myös tehtyä. Tyytyväisenä voi todeta, että näistä tapaamisista ei tiettävästi lähtenyt yhtään tartuntaa liikkeelle. Loppuvuodesta tuli voimaan koronapassit ja siitäkin selvittiin tyylikkäästi. Viimeisenä tilaisuutena oli joulupuuro Myllytiellä ja saimme nauttia laadukkaasta ohjelmasta ja todella hyvästä puurosta.

Kulunut vuosi on ollut ensimmäinen vuoteni yhdistyksen puheenjohtajana. Olen kiitollinen kaikesta avusta, jota olen teiltä saanut ja sen ansiosta olemme saaneet 49. toimintavuotemme päätökseen. Ensi vuosi onkin sitten juhlavuosi, kun täytämme pyöreät 50 vuotta. Pääjuhla on 24.11.2022 klo 16 alkaen Järvenpää-talolla.

Vuoden mittaan on kaikenlaista ohjelmaa tämän teeman ympärillä.Ensimmäinen tapaaminen pitäisi olla 13.1.2022, mutta seurataan, mitä koronasulut tähän vaikuttavat. Joka tapauksessa 4.1. aiottu lounaskerhon tapaaminen on peruutettu.

Seuratkaa ilmoituksia ja viestejä. Tapahtumista ilmoitetaan heti, kun tiedetään voidaanko niitä järjestää.

Toivotan teille kaikille oikein Hyvää Joulua ja parempaa = koronatonta Vuotta 2022.

Mirja Vakkuri

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠