Hopeatähti-elokuva

Erinomainen yhteistyö STUDIO 123 kanssa jatkuu edelleen

Tarjolla on

• HOPEATÄHTI –elokuvia 6 €:n hintaan
  • Oopperat ja baletit maailman suurista oopperataloista

HOPEATÄHTI - elokuvanautintoja keskiviikkona 27.3. klo 14.

The Wife

Ruotsalaisohjaaja Björn Rungen ensimmäinen englanninkielinen elokuva The Wife on kertomus vallasta, rakkaudesta ja koko elämän kokoisesta valheesta.

Menestyskirjailija Joe Castlemanille (Jonathan Pryce) on jo vuosia povattu Nobelin kirjallisuuspalkintoa. Eräänä päivänä odotettu puhelu tulee, ja kirjailijan ura näyttää saavan himoitun huipennuksensa. Mutta menestys on rakennettu valheelle, jonka paljastuminen on vain ajan kysymys.

Castleman lähtee palkintomatkalle niin ikään kirjailijan urasta haaveilevan poikansa (Max Irons) ja horjumatta miehensä taustalla vuosikymmeniä seisseen vaimon Joanin (Glenn Close) kanssa. Perheen pinnan alla kuohuu ja kiristää. Jännitettä lisää sinnikäs toimittaja, joka vaatii Joen syvähaastattelua kirjoittaakseen parrasvaloissa paistattelevasta kirjailijasta elämäkerran. Joen kieltäytyessä toimittaja kääntyy tämän vaimon puoleen. Poikkeuksellisen perusteellinen taustatutkimus vie toimittajan häkellyttävän huijauksen jäljille.

Elokuvan päärooleissa nähdään väkevistä näyttelijäsuorituksistaan suitsutetut Jonathan Pryce ja Glenn Close, jonka toiveesta Tukholmaan sijoittuvan, Meg Wolitzerin romaaniin perustuvan elokuvan ohjaajaksi valittiin ruotsalainen Runge.

Katso elokuvan traileri.

Kesto: 1h 41 min

Liput: 6,-

Suosittelemme aina varaamaan paikan etukäteen.

Paikkavaraukset:

www.studiot123.com

Hopeatähti-linkin alta tai kassamme aukioloaikoina numerosta: 09-8366 770.

Liput voi noutaa heti varauksen jälkeen kassaltamme, mutta mielellään viimeistään 30 min ennen näytöksen alkua.

Varatut liput myydään eteenpäin 10 minuuttia ennen näytöksen alkua, jos niitä ei ole lunastettu.

Kassa avataan aina 1h ennen näytöstä.